Sonja heeft 7 maanden als Sr Product manager gewerkt bij Akzo Nobel Salt Specialties. In deze rol heeft zij significante waarde toegevoegd aan de merkpositionering en assortimentsstrategie van het merk KNZ. KNZ is een merk zoutlikstenen, een zeer bekend en gerespecteerd merk in de agrarische sector. Sonja is in staat geweest om in bijzonder korte periode zich de materie eigen te maken en onderbouwd een visie en strategie te ontwikkelen. Daarnaast heeft zij op basis van haar visie een voorstel gedaan voor een aantal nieuwe producten. Haar enthousiasme en overtuigingskracht zorgde ervoor dat ze intern iedereen makkelijk meekreeg, waardoor de introductie erg vlot is verlopen. Sonja is iemand aan wie je dergelijke opdrachten kunt toevertrouwen. Sonja blijft tevens altijd kritisch, stelt altijd de vraag, is dat wel zo? Hierdoor kun je een constructieve discussie met haar hebben om de kwaliteit naar een hoger plan te krijgen.
Al met al vond ik het jammer dat Sonja weer wegging. Ik heb genoten van haar enthousiasme voor het vak en heb genoten van Sonja als persoon.
Marco Boone – Marketing Director AkzoNobel Salt Specialties