Maak nader kennis met Sonja en Thijs, de experts van Jaarsma+Lebbink. Sinds 2007 werken ze samen als adviseurs voor strategie en organisatie voor het bedrijfsleven. Lees hieronder meer over hun ervaring en inspiratie!
is al sinds 1995 actief als zelfstandig consultant en interim manager, zowel in FMCG als in B2B marketing. Ook is zij marketingdocent op HBO-niveau en heeft zij ruime ervaring in training & coaching. Daarvoor heeft zij in marketing- en salesmanagement-functies gewerkt bij Nutricia, EBAS en Yakult.
Behalve voor Jaarsma+Lebbink werkt Sonja ook samen met Katrien Eggens voor Wolbers & Wolbers , de trainers & coaches voor Young Professionals.
Sonja wordt vooral gemotiveerd door groei; de groei van de business van haar klanten, of de groei van het team van de klanten waarvoor ze werkt. Als coach streeft ze ernaar om het management team beter te laten draaien, en de ondernemer meer overzicht en rust te laten ervaren. In de rol van strateeg is haar focus op de groeistrategie van het bedrijf, maar dan wel op een duurzame en verantwoorde wijze, rekening houdend met mens, middelen én milieu.
is sinds 2007 actief als zelfstandig consultant voor marketing en strategie, voornamelijk in de business-to-business marketing. Daarvoor heeft hij gedurende 17 jaar in marketing- en salesmanagement-functies gewerkt bij General Electric, Ericsson, Philips en Eastman Chemical.
Thijs ziet zich zelf het liefst als “verkenner” die voor zijn klanten op nieuw terrein is gedropt. Kijken waar de mogelijkheden liggen en hoe kan de klant daar nu met zijn propositie het best, meest winstgevend op inspelen? Dat uit zich concreet in strategie-ontwikkeling en marktverkenningen, met een compleet plan van aanpak. En onderbouwd door gedegen kwantitatieve analyse, waar het eigen team bij de klant mee aan de slag kan.